Mind your step!

29 december 2016 - Schiphol, Nederland

We hebben al veel mooie reizen gemaakt maar het reizigersbloed ging daardoor alleen maar sneller stromen. We wilden heel graag een keer langer op reis en ultieme vrijheid ervaren. Nu is het zo ver en kunnen we het nog niet echt geloven. Met "Mind your step" op de achtergrond dringt het inmiddels langzaam tot ons door. We hebben onze baan opgezegd en onbetaald verlof aangevraagd, het appartement in Utrecht is onderverhuurd en we hebben van iedereen afscheid genomen. Gister hebben mijn (Marlies) ouders nog een heerlijk "laatste" avondmaal voor ons bereid dus we zijn er klaar voor! Inmiddels zitten we dus op Schiphol, midden in de dichte mist. Dat betekend veel vertraging. We vliegen via Istanbul vanwaar het vervolg van onze reis ook onzeker is door sneeuwval. We hebben dus nog een lange reis voor de boeg maar hopelijk komen we voor oudjaarsdag aan in Manilla. Ach, dit zien we dan maar als de full experience van een "wereldreis". We wensen iedereen alvast een fijne jaarwisseling en een gezond/gelukkig 2017! Ons volgende reisverhaal kunnen we hopelijk vanuit een strandstoeltje schrijven terwijl we een cocosnoot nuttigen.

1. Wouter en Elise:
    29 december 2016
    Marlies en Sjoerd,
    Supertof dat jullie avontuur gaat beginnen! Wij wensen jullie een goede reis, veel plezier en een hoop avonturen (waar je in ieder geval achteraf om kunt lachen) toe!!
    Liefs uit Australië,
    Wouter en Elise.